Суперяхти – один з найрозкішніших активів мільярдерів, і не секрет, що володіння яхтою обходиться досить дорого. Згідно з дослідженнями, кожні 8 з 10 мільярдерів володіють розкішними судами. Серед них судно Azzam займає позицію найбільшої в світі суперяхти – ця краса належить президенту Об’єднаних Арабських Еміратів Халіфі ібн Заїд Аль Нахайян. Довжина корпусу приватної яхти складає 180 метрів, і її будівництво з двома вертолітними майданчиками і системою протиракетної оборони обійшлося власнику в 600 мільйонів доларів.

Якщо ви планували купити приватну яхту, яка найкраще підійде для вас і вашої родини, то напевно заплуталися в численних зобов’язаннях, пов’язаних з володінням яхтою. Продовжуйте читати, щоб зуміти самостійно розрахувати або визначити бюджет, необхідний не тільки для одноразової покупки, але і для постійного утримання судна.

Перед укладанням угоди вам потрібно врахувати попередні витрати на покупку і інші фактори. В основному, статті витрат зводяться до наступного: яхтовий сервіс, ремонт човнів, щорічне обслуговування, стоянка і навіть експлуатаційні витрати, які мають на увазі професійне обслуговування для підтримки працездатності і безпеки вашого екстравагантного хобі. Отже, давайте розглянемо, що робить розміщення яхти таким дорогим.

 

У пошуках справжнього претендента

Перший крок, з якого необхідно почати, – це знайти ідеальний об’єкт, який втілює вашу мрію. Коли ви хочете купити приватну яхту, слід набратися терпіння. На сучасному ринку ви знайдете безліч надихаючих дизайнерських яхт, в які можна моментально закохатися, але пам’ятайте, що безграмотний покупець – це легка здобич для шахраїв.

Ваша справжня мета – знайти яхту, яка відповідає вашим потребам, наприклад, судно з комфортними каютами для далекого плавання, яхту для проведення вихідних, або розкішну суперяхту з дизайнерським інтер’єром і всіма зручностями. Отже, при необхідності найміть незалежного експерта або зверніться за консультацією до компанії Кофранс, співробітники якої допоможуть вибрати яхту, яка оптимально для вас підходить.

Наднормативні витрати

Поточні витрати варіюються для різних типів човнів, а також в залежності від використовуваних на яхті зручностей і устаткування. Приблизно розрахована витрата палива, страхування приватної яхти, послуги з ремонту, збори за док, технічне обслуговування, заробітна плата екіпажу – ось лише деякі змінні статті витрат. Орієнтовна цифра становить близько 10% від початкової вартості яхти – цю суму доведеться викладати щороку для підтримки судна в найкращому стані. Вартість утримання вже згаданої яхти Azzam оцінюється приблизно в 75 мільйонів доларів на рік.

Збори за док і страхування будуть другими за величиною аспектами після самої яхти. Щоб уникнути пошкодження судна і виставлення величезних рахунків, слід уважно ставитися до обслуговування плавзасобу. Сервіс, послуги з ремонту та зарплата екіпажу також обійдуться вам в мільйони.

Ці лише деякі з ознак майбутніх платежів. Отже, будьте готові заплатити високу ціну за покупку приватної яхти.

 

Безпека зі страховкою

Страхування яхт – це конкурентний ринок, тому ціни тут відносно розумні. Різноманітність вибору страхових агентів, звичайно, ускладнює вибір і вимагає підвищеній уважності. Важливо ознайомитися з полісом і окремими видами послуг, які включені в страховку.

Зазвичай страхові компанії фінансують покупку суперяхти або за допомогою лізингової угоди, або за допомогою морської іпотеки, що призводить до більшого прибутку. Більшість компаній візьмуть від 0,7% до 0,8% річної вартості човна.

Ви також можете знайти безліч компаній, що пропонують дивовижні знижки на свій флот, і пропозиції, пов’язані з системами безпеки і засобами навігації. Іншою альтернативою може бути пошук страхових брокерів, що спеціалізуються на яхтах, які гарантують вам принципово інший рівень обслуговування.

Останнім кроком буде перевірка всіх плюсів і мінусів страхових полісів, і вибір страховки з більш низькими витратами і відрахуваннями.

Екіпаж приватної яхти

Ви, мабуть, задаєтеся питанням: «Чи потрібно наймати і утримувати команду?». Так, більшість власників розкішних яхт воліють мати на борту постійний екіпаж, який допомагає їм керувати яхтою.

Досвідчений яхтовий менеджер допоможе вам зібрати ідеальну команду. Завдяки своїм навичкам і досвіду в управлінні яхтами, він також може знизити експлуатаційні витрати з 10% до 8%.

Ідеально зібрана команда також обійдеться вам в мільйони. Капітану приватної яхти з довжиною корпусу 30-50 метрів з досвідом роботи понад п’ять років щорічно платять від 84 000 до 180 000 доларів, також в команду можуть бути включені кухарі, стюарди, мотористи, головні техніки і багато інших. Найняти постійних членів екіпажу для щоденного обслуговування розкішних яхт було б розумним кроком.

 

Обслуговування яхт і сервіс

Обслуговування приватної яхти – одна з постійних вимог. Базове прибирання, перевірка, технічне обслуговування механізмів і ремонт човна – важливі речі, за якими потрібно стежити.

 

До базового обслуговування належить:

– Приватна яхта, пливе по воді, вимагає періодичного використання тікового масла, воску, поліролі і фарби, яка не обростає, що також обійдеться вам в пристойну суму.

– Двигун вимагає планового обслуговування, періодичного регулювання і часткового ремонту. Такі деталі, як генератори, водогрійні установки, трансмісії, приводи, підрулюють пристрої, що потребують особливого догляду, щоб вони працювали чітко і безперебійно.

– У міру того, як яхта старіє, їй потрібно приділяти більше уваги і міняти запасні частини відповідно до їх стану. Ретельне технічне обслуговування судна може заощадити багато грошей, інакше будьте готові платити мільйони за рахунками за капремонт.

Швартування приватної яхти

Швартування обійдеться вам дорого. Стоянка яхти під час тривалої морської подорожі – найбільший виклик, з яким вам доведеться мати справу. Тарифи на швартування в різних портах варіюються, але майте на увазі, що причал в самих ексклюзивних маринах в високий сезон може коштувати більше 4000 доларів за ніч. Але один фактор, який, на щастя, відмінно працює, – це фіксовані ставки з року в рік, які полегшують планування місця відпочинку.

 

Резюме

Є багато аспектів, які впливають на вартість утримання приватної яхти, але це були основні статті витрат. Звичайно, не виключені непередбачені витрати, особливо в далекому плаванні. Маючи більший капітал і план річного бюджету, ви можете собі дозволити купити яхту своєї мрії.

 

Шошина Ольга

Відпочинок на воді на розкішному водному судні – ексклюзивний спосіб приємно провести час, обзавестися чудовою засмагою і побувати в будь-яких портових містах світу, побачити екзотичні острови і навіть здійснити кругосвітню подорож. Вирушаючи в круїз, ви отримуєте повну свободу пересування, можливість скласти унікальний маршрут водної прогулянки, а також зайнятися водними видами спорту і риболовлею.

Оренда і продаж яхт – послуги, які пропонує велика міжнародна компанія ScanMarine TM (Cofrance SARL), заснована в Ніцці, Франція. Протягом багатьох років брокер на вищому рівні забезпечує клієнтам по всьому світу супровід процедури чартеру і придбання водних суден, з огляду на специфіку запитів кожного замовника.

 

Яхти та катери: продаж, оренда

ScanMarine TM (Cofrance SARL) здійснює повний спектр послуг з продажу та оренди:

  • яхт – як мало- і середньогабаритних, так і фешенебельних супер-яхт;
  • компактних катерів для нетривалих прогулянок і риболовлі.

У базі брокера – як сучасні швидкісні моторні, так і парусні судна для справжніх романтиків.

Співробітники компанії не тільки допоможуть вам орендувати на будь-який термін або придбати яхту своєї мрії, але і:

  • розроблять захоплюючий маршрут водної прогулянки з урахуванням всіх ваших побажань, при необхідності запросять гіда, перекладача;
  • організують ваше дозвілля на борту, складуть меню, допоможуть із закупівлею продуктів;
  • запросять професійних аніматорів, музикантів, провідних для проведення будь-якого торжества на воді – дня народження, банкету, дитячого свята, весілля;
  • допоможуть застрахувати куплене судно, підберуть обладнану стоянку;
  • організовують технічне обслуговування корабля, порекомендують досвідчену команду.

 

У чому сила ScanMarine TM (Cofrance SARL)

Брокер гарантує замовникам сервіс першокласного рівня, клієнтську підтримку в режимі 24/7 і обслуговування маломірних і великогабаритних суден.

ScanMarine TM (Cofrance SARL):

  • веде сертифіковану діяльність, що відповідає вимогам ISO 9000; всі масштабні угоди купівлі і продажу організація здійснює через великі юридичні фірми Парижа або Лондона;
  • є членом елітарних інтернаціональних яхтових асоціацій – Professional Yachting Association (PYA), The Europeen committee for professional yachting (ECPY), The Yacht Brokers Association of America, Inc. (УBAA), що робить компанію найбільшим російськомовним гравцем на ключових профільних виставках у Франції, Монако, Італії;
  • один з основних активів ScanMarine TM (Cofrance SARL) – співпраця з респектабельними яхтовими організаціями Росії і країн СНД, з якими компанія складається в тривалих довірчих партнерських відносинах;
  • професійна діяльність брокера в області страхування яхт ліцензована у Франції Organisme pour le Registre des Intermédiaires en Assurance.

 

Продаж і оренда яхт

Чартер водного судна

Звернувшись в компанію по телефону, через форму онлайн-чату, по електронній пошті або за допомогою месенджера, ви можете орендувати будь-яку яхту з каталогу на будь-який термін. До ваших послуг судна провідних світових виробників – Ferretti, Benetti, Trinity Yachts, Richmond Yachts, Azimut та ін.

Всі представлені для чартеру судна регулярно проходять техогляд і готові до водної подорожі. Орендувати яхту можна як з капітаном і командою для обслуговування корабля, так і без нього, якщо у вас є права на управління судном.

Вартість прокату яхти залежить від різних чинників:

  • виробника, віку і габаритів транспортного засобу;
  • сезону;
  • умов відпочинку на воді;
  • Вартість прокату.

Окремо оплачуються додаткові послуги і супутні витрати (харчування, напої, розваги), послуги членів екіпажу, стоянки в державних портах, ПДВ за фрахт корабля (+ 10-20% до вартості оренди).

При оренді яхти враховуйте, що чим старше і менше судно, тим менше ви заплатите за його прокат. В низький сезон ціни нижчі, ніж в високий. Зазвичай вартість чартеру плавзасобу розраховується на круїз тривалістю 7 днів.

Наприклад, прокат компактного судна довжиною до 20 метрів буде коштувати до 2 000 євро за тиждень. Оренда яхти довжиною 30-40 метрів обійдеться вже в 16 000 у.о. на той самий строк, а розкішне 60-метрове судно може коштувати кілька сотень євро за 7 днів.

Продаж яхт

Компанія ScanMarine TM (Cofrance SARL) посприяє у придбанні будь-якого водного судна. За допомогою наших фахівців ви станете власником моторної або парусної яхти, нової або б / у, яку придбаєте за розумною чесною ціною.

Якщо ви вже визначилися з моделлю, повідомте свої побажання представнику брокера. У разі, якщо ви не знаєте, на якому судні зупинити свій вибір, співробітники компанії із задоволенням проконсультують вас.

Вибираючи модель яхти, враховуйте:

  • кількість пасажирів, які будуть подорожувати разом з вами;
  • маршрути і тривалість майбутніх подорожей;
  • фінансові можливості (не забувайте про оплату технічного обслуговування судна, страховки і стоянки).

Наведемо як приклад деякі розцінки.

Вітрильну яхту Lady Mariposa від Oyster Yachts 2013 року зі 4 каютами довжиною 19,37 метрів можна придбати за 1 800 000 євро.

Розкішне моторне судно ACE від Lurssen довжиною 85 метрів представлено в продажу за 145 000 000 у.о. Надається кредит.

 

Яхти і катери на продаж або оренду: керівництво

Щоб зафрахтувати або придбати плавзасіб, виконайте наступні пункти.

  1. Зв’яжіться зі ScanMarine TM (Cofrance SARL) зручним для вас способом.
  2. Максимально докладно опишіть персонального консультанта свої побажання.
  3. Дочекайтеся пропозиції, сформованої співробітником брокера.
  4. Укладіть з компанією договір, здійсніть оплату безготівковим способом.
  5. Насолоджуйтесь круїзом!

Яхта від ScanMarine TM (Cofrance SARL) – це вдале вкладення коштів, здоровий спосіб життя, невичерпне джерело вражень і ефективний антидепресант.

Відкрийте для себе водні простори разом з ScanMarine TM (Cofrance SARL)!

Повір’я про те, що жінка на борту морського судна приносить нещастя, існує з найдавніших часів. Здавалося б, сьогодні, коли пані не просто охоче подорожують по морю, а й є членами екіпажу, а часом і займають чільні посади, вірити в подібну нісенітницю – дикість і відсталість. Проте є чимало чоловіків, які як і раніше проповідують подібну дискримінацію, в результаті чого серед команди зазвичай буває не більше 2% представниць прекрасної статі.

 

Звідки ж взялася це дивна повір’я, і ​​чим жінки займаються на борту сьогодні, дізнаємося з цієї статті. Версій походження дискримінаційного правила кілька, ознайомимося з ними докладніше.

 

Жіночі ревнощі

Перша причина пов’язана з жіночими ревнощами. Але мова не йде про реальні романи на борту. Справа в тому, що за старих часів кораблям давали дівочі імена. Це робилося з метою – догодити морським богам, які, згідно з віруваннями, прихильніше ставились до представниць прекрасної статі.

 

Оскільки корабель сприймався практично як жива істота, то поява суперниці на судні повинно було викликати його ревнощі. Моряки боялися, що яхта на ґрунті нерозділені любовних переживань і заздрості перестане слухатися, потрапить в аварію, а то і зовсім потерпить крах.

 

У ХVI столітті в Данії це повір’я було настільки сильним, що сам король видав указ, що забороняє з’являтися жінкам на борту судна. Якщо дівчина все ж вирішувалася порушити цей закон, то її безжально викидали за борт. Сучасні надійні яхти, відмінне навігаційне обладнання і розвиток науки зводять нанівець вищеописані умовиводи, тому звернемося до причини номер два.

 

Чоловічі ревнощі

Це саме логічне пояснення, яке не втрачає об’єктивності і в наші дні. Одна або кілька дівчат на кораблі неминуче привертають увагу чоловічого екіпажу, який проводить в подорожах довгі дні, тижні, а то й місяці. Скучивши по жіночій ласці, моряки можуть влаштовувати справжні бої за серце красуні, а розбірки під час подорожі – не найкращий варіант.

 

У колишні часи мореплавці проводили на борту ще більше часу. Першовідкривачі йшли в плавання на місяці, а іноді і на роки. Для таких екіпажів з’ясування відносин на судні і загострення пристрастей були смерті подібні, тому дамам на борт доступ строго заборонявся.

 

Тим більше панянки заважали на військових кораблях, де крім відповідальності за судно на міцні чоловічі плечі покладався обов’язок захищати рідні кордони. Проникнення прекрасної дами на борт могло привести до розслаблення, а в разі неминучих ревнощів – до бійок і навіть вбивств.

Злочини і покарання

Однак дівчата легкої поведінки все ж проникали на кораблі. Там відкривалися чудові можливості для заробітку, тому хитромудрі красуні припливали до судів на човнах чи катерах і, обслужив клієнтів, спокійно поверталися назад. Періодично спритні панянки спочатку проникали у внутрішні приміщення, звичайно, не без сприяння будь-кого з членів екіпажу, і з’являлись, лише коли корабель відходив далеко від берега. Але такий захід був ризикованим, оскільки іноді цих жінок все ж по-старому викидали за борт або жорстоко карали.

 

Так Васко да Гама в період походу в Індію видав указ, що будь-яка представниця прекрасної статі, що потрапила на корабель, буде публічно висічена батогами. Навіть якщо вона вирушила в супроводі чоловіка, це все одно не було виправданням, а велелюбного чоловіка самого чекала посилання на каторгу. Покаранню піддавався навіть капітан, який допустив неподобство у вигляді жінки на борту, – його звільняли відразу ж після повернення. І такий випадок в житті мореплавця, дійсно був. Виявивши на одному зі своїх кораблів трьох дівчат, він жорстоко розправився з ними на березі, не дивлячись на те, що за них заступалися знатні городяни і церковний прихід.

 

Цікава історія сталася і під час першої кругосвітньої подорожі, здійсненої французами, яким керував Луї Антуан Бугенвіль. На борту був помічений дивний слуга, яка не голився, мав високий голос і нестандартну фігуру. Під погрозами тортур його змусили зізнатися, і в підсумку з’ясувалося, що під виглядом лакея ховалася дівчина-сирота, а на корабель пустив її коханець, який займався в шляху науковими дослідженнями. Обох порушників висадили на острові Маврикій. Прочуханки та інших жорстокостей їм вдалося уникнути.

 

Боротьба статей стала сходити нанівець вже в ХVIII столітті, а сторіччям пізніше моряки вирішили, що не варто йти проти природи. В результаті яхтсменам зі стажем більше 15 років офіційно дозволили брати в подорожі наречених і дружин. Стежити за вірністю обраниці чоловік повинен був сам, і в разі виникнення проблем всю відповідальність він брав на себе.

 

Любов, кохання

Любов – ще одна причина, по якій чоловіки залишали своїх дам вдома. Раніше подорож на кораблі несло безліч небезпек. Якщо сьогодні достатньо орендувати комфортну яхту і доручити організацію круїзу надійній компанії, щоб отримати максимум задоволення, то в колишні часи про насолоду не було й мови: подібний вояж неминуче був пов’язаний з ризиками.

 

Навіть при наявності сприятливої ​​погоди, яку ніхто не міг спрогнозувати, подорож на кораблі була складним випробуванням, причому для чоловіків теж. Сильна качка, одноманітна, часто несвіжа їжа, убогі каюти з мінімальними зручностями, грубість зачерствілих в морі людей, – дівчатам непросто було виносити подібні тяготи. Тому за коханими йшли лише найвідважніші і сміливі жінки, готові ділити з ними всі негаразди.

І знову боги

Як вже було сказано, духи водних стихій, в яких вірили моряки, вважали за краще жіноче товариство, і тому судна іменувалися приємними слуху жіночими іменами. Але не всі боги однаково прихильно ставилися до дівчат. Так давньогрецькі і фінікійські мореплавці були впевнені, що Посейдон і Нептун терпіти не можуть красунь.

 

Тому поява жінки на судні обіцяла неприємності, і кораблі іменами дівчат ніхто і не думав називати. Схожі забобони зустрічалися навіть у російських поморів. Дружинам категорично заборонялося запитувати у моряків, коли вони повернуться з плавання, це вважалося поганою прикметою. Це був вельми зручний принцип для тих, хто не поспішав додому …

 

А що зараз

Сьогодні перед подорожжю часто традиційну пляшку шампанського об судно розбиває саме дівчина. Але, як не дивно, жінок серед працівників екіпажу як і раніше небагато: в середньому двоє зі ста чоловік. Інша справа, що орендувати шикарну яхту і відправитися з подругами в круїз давно вже можуть заможні дами з самих різних країн. Але тільки в якості пасажирок.

 

Чому ж «жінок на кораблі» як і раніше мало? Багатовікова історія подорожей «без дам» наклала свій відбиток. Суспільство консервативне, а проблему ревнощів ніхто не відміняв. Красива дівчина серед моряків запросто може викликати чвари і розбірки, навіть якщо ходить по морю з чоловіком.

 

Робота на судні вимагає чимало «чоловічих» якостей: це фізичне загартування і витривалість, психологічна стійкість, готовність до одноманітності і аскетичного існування, висока відповідальність і безстрашність. Попадання в сильний шторм серйозне випробування навіть для бувалих моряків, що ж говорити про прекрасну половину людства …

 

З цих причин і в морські училища дівчат беруть неохоче і ще менш охоче їх погоджуються працевлаштовувати на судах, пропонуючи маленьку зарплату і залякуючи «жахами» життя на кораблі. Подорожувати з чоловіком жінка може, але, народивши дітей, все одно буде змушена довгі роки залишатися вдома, а значить, про кар’єру доведеться забути. Проблема сексуальних домагань теж існує і, перебуваючи в оточенні чоловіків, жінка не може бути впевнена, що її захистять у важкий момент.

 

Але при цьому судноплавна галузь в жінках все ж потребує. Зазвичай дівчата проходять коротке навчання і йдуть на тимчасову роботу на яхти та лайнери як обслуговуючий персонал. Вони трудяться в якості покоївок, кухарок, прачок, лікарів і медсестер, офіціанток і буфетниць, аніматорів. Можна побачити даму і на посаді моряка чи іншого члена екіпажу. Присутність представниць прекрасної статі на кораблі формує нормальну соціальну середу і допомагає команді та пасажирам не відчувати себе в ізоляції.

 

Сьогодні дівчатам необов’язково закінчувати спеціальні навчальні заклади, щоб піти працювати на яхту. З’являється все більше морських професій, які по плечу слабкій статі, і тому є надія, що дефіцит «жіночих» кадрів скоро буде усунутий.

Відпочинок на борту яхти у Лазурного Берега, коли витончене сніжної білизни судно одночасно служить і готелем, і засобом подорожі, сьогодні вкрай популярний. Оренда яхти – напевно, найкращий спосіб познайомитися з Французькою Рів’єрою. Судна фрахтують для різних видів відпочинку. Вибір маршруту, розмір яхти, тривалість її оренди визначаються насамперед (але не тільки) платоспроможністю замовника, а стоянка для яхт Європі бронюється і оплачується окремо. Однак в будь-якому випадку довгим післясмаком залишається в спогадах чарівність казки, що сталася з вами.

Оренда яхти для риболовлі

Морська рибалка на Лазурному Березі – елітна розвага, престижне і дороге задоволення, можливість поєднати ексклюзивний відпочинок на яхті і дружню вечірку під вітрилами. Оренда яхти з екіпажем передбачає вихід у відкрите море зі спеціальним обладнанням – снастями, приманкою, наживкою і іншою атрибутикою морської риболовлі. Улов гарантований, тому що організатори направляють судно до місць, де ходять косяки риб або водяться великі хижаки, такі як барракуда (морська щука), тунець. Основним способом риболовлі з борту яхти є троллінг, коли судно швидко рухається і буксирує приманку.

Рибалити можна і недалеко від берега, коли ловля риби поєднується з оглядом цікавих місць. Зрозуміло, що для цього не обов’язкова стоянка яхт в Європі: судно повільно рухається повз дивовижної краси порізаної берегової лінії з стрімкими скелями, які потопають у зелені, пологих пляжів, що впадають глибоко в сушу бухт.

У загальній сумі закладені погодинна оренда яхти, обладнання, оплата послуг інструктора.

Оренда яхти для свят і урочистостей

Візьміть яхту в оренду для святкування на її борту сімейних торжеств, корпоративних свят, дружніх зустрічей. Романтична ніч для двох, вечірка з друзями, прогулянка слідом призахідного сонця або назустріч його сходу, заручини під вітрилами під зірками – все здійснимо.

Замовити яхту можете для одноденного свята, для затишного застілля на хвилях Середземномор’я і навіть для галасливої ​​вечірки, що проходить під блиск вечірніх вогнів прибережних міст. При оформленні замовлення враховується будь-яке бажання клієнта: фрахт на всю ніч, вибір судна з урахуванням кількості гостей, швидкість руху, місця стоянки для яхт в Європі.

Подаруйте собі та своїм рідним на борту яхти святкування незабутніх дня весілля або ювілею, дня народження або урочистості з приводу кар’єрного росту – будь-яка подія буде наповнена особливим змістом і як приємний спогад запам’ятається надовго.

Оренда яхти для круїзів

Круїзи вздовж Лазурного Берега на орендованій яхті чудова можливість побувати в багатьох великих і маленьких містах. А сусідство символів узбережжя – Ніцци, Канн (в 34 км на захід від), Монте-Карло (в 20 км на схід від Ніцци) дозволяє протягом дня побувати в кожному з них. Вранці прогулятися по набережній Круазетт до Палацу фестивалів в Каннах, побродити по Старому місту; ближче до обіду відвідати в Ніцці всесвітньо відомі бутіки Dior, Versace, прогулятися по бульвару цесаревича, зайти в музей Шагала або Матісса; вночі – випробувати удачу в казино Монте-Карло.

Не можна не зачарувати маленькими містами (в кожному з них є стоянки яхт, в Європі ці послуги користуються попитом). Больє-сюр-Мер вразить біжать вгору-вниз по гірських схилах вулицями, апельсиновими садами, самотніми стрункими пальмами. Сен-Жан-кап-Ферра – віллою-палацом Ефруссі-де-Ротшильд і її дивовижними садами. А в Антібі варто прогулятися біля вілли, в якій жили великі князі династії Романових.

Потрібно причалити яхту в марині містечка Кап-д’Ай. Він знаменитий не тільки тим, що на високій стрімкій кручі височіє вілла Mala, якою володіла легендарна балерина Кшесинська (та сама, пам’ятаєте фільм «Матильда»?). Кап-д’Ай стоїть на кордоні з князівством Монако. Його марина приймає таких розмірів яхти, стоянки в Європі для яких є далеко не в кожній країні. Від марини в центр Монако можна дуже швидко дістатися по вуличним ескалаторам і підземним траволаторам, щоб побачити площу з величезним дзеркалом перед знаменитим казино в Монте-Карло або прогулятися по столиці Монако, розташованої на плато скелі Грімальді.

Дизайнерські бутіки в Сен-Тропе, музей Кокто в Ментоні, мішленівський ресторан в Монако … Де побувати і що побачити – питання бажання, якщо ти подорожуєш на яхті.

Ціна орендного пакета включає фрахт яхти з екіпажем, проживання в каюті, харчування. Вартість оренди залежить від характеристик судна, тривалості круїзу. У гарячий сезон мінімальна ціна за тиждень становить 50 000 євро.

Допомога Scanmarine TM (Cofrance SARL)

Яхтовий брокер з офісом в серці Європи – прекрасній Ніцці, Scanmarine TM (Cofrance SARL), допоможе будь-якому замовнику орендувати судно на Лазурному Березі. Компанія співпрацює з основними чартерними брокерами у Франції, це гарантує вибір оптимальної моделі яхти з урахуванням бюджету і дозволить оптимізувати вартість стоянки яхти в Європі. В оренду пропонують вітрильні або моторні судна – маломірні, розраховані на 2-4 людини, мегаяхти класу люкс – довжиною від 30 м. Можете вибрати чартер зі шкіпером, оренду каюти. Власнику міжнародної ліцензії дозволять оренду з правом самостійного управління яхтою.

Послуга передбачає:

  • вибір судна в будь-якому місті регіону (в Антібі, Каннах, Ніцці, Сен-Тропе та ін.);
  • розробку маршруту яхтингу, графіка руху, культурної програми;
  • бронювання місць стоянок;
  • трансфер до Лазурного Берега в обидва кінці.

Замовте в Scanmarine TM оренду яхти та бронювання стоянки для яхт. Європа відрізняється високим попитом на яхтовий туризм, тому рекомендуємо для відпочинку у Франції зробити замовлення за кілька місяців до відпустки. Проведіть незабутню відпустку на Лазурному Березі!

Франція – одна з трьох країн разом з Італією та Іспанією, які лідирують в Європі за кількістю яхт і спеціальних портів для них – марин. Без яхти неможливо уявити відпочинок на Середземномор’ї. Південь Франції протяжністю трохи більше 140 кілометрів, в світі більше відомий як Лазурний Берег. На узбережжі налічується близько півтора сотень яхтових портів. Стоянки яхт в Європі там, куди для відпочинку біля моря їдуть звідусіль, обов’язковий атрибут міського морського пейзажу, і на французькому півдні вони обладнані в кожному місті. Яхти швартують в ультрамодному Сен-Тропе і розкішних Каннах, в респектабельному Антібі і фешенебельному Жюан-ле-Пені, в багатоликому Тулоні і Монте-Карло – гральній столиці князівства Монако, що є сусідами з Францією.

Велике число марин – яскравий показник високого попиту на яхти, для яких необхідні не тільки порти відправлення і прибуття, а й точки проміжних стоянок. Туристи активно бронюють місця для короткострокових зупинок на час яхтових круїзів. У свою чергу, власники суден орендують причали для тривалих парковок. Лазурний берег займає друге місце в світі за кількістю причалів для стоянок мегаяхт.

Що визначає вартість оренди місць стоянок в маринах

Повсюдно вартість стоянки яхти в Європі оцінюється як висока і дуже висока. Ціни оренди ніколи не бувають фіксованими. Вони складаються з урахуванням багатьох умов. Так, основних критеріїв, що визначають ціну оренди, кілька. Перерахуємо найважливіші з них.

  1. Місцезнаходження стоянки і її сервісна інфраструктура. Впливають на ціноутворення близькість до центру міста, до головних магістралей яхтових маршрутів, доступність транспортних вузлів – аеропортів, вертолітних майданчиків. У вартість оренди включено підключення до джерел електроенергії, водопостачання, послуги в швартуванні, клінінгові послуги та ін.
  2. Розміри яхти. У високий пляжний сезон приблизні ціни стоянки яхти в Європі на Лазурному Березі складають (євро в добу):
  • для 8-метрової яхти – 150-200 євро, 10-12 м – 300-350, 15-20 м – 600 євро;
  • місця для елітних яхт від 40 м – не менше 1 300 євро;
  • для мегаяхт більше 70 м в Сен-Тропе – 1 300 євро, в Каннах – 655, в Порт-Еркюль (Монако) – 1 200 євро.
  1. Піковий період, тобто приуроченість оренди яхти до свят або спортивних змагань. При цьому треба знати, що на Лазурному Березі масштабні події, що збирають туристів з усього світу, проходять щомісяця.

Приклади середніх розцінок в подієві дні (євро в добу): по 13 500 євро – дні яхтової регати в Сен-Тропе та кінофестивалю в Каннах; 33 800 євро в порту Еркюль (Монако) – яхтове шоу, фестиваль феєрверків, Гран-прі гонок «Формула-1».

  1. Сезонність. Вартість стоянки яхт в Європі, в місцях туристичного паломництва традиційно коливається, знижуючись до зими і зростаючи до пляжного сезону, пік якого припадає на липень-серпень. Відмінністю сезонних стоянок яхт є їх тривалість. Влітку причали в основному орендують для короткострокового перебування під час круїзних переходів від пункту до пункту – для дозаправки, огляду визначних пам’яток.

На зимову тривалу стоянку в маринах швартують не тільки яхти з акваторії Лазурного Берега, але і судна, які переганяють з більш суворих країв для зимівлі в м’якому середземноморському кліматі. У сумарну вартість тривалої оренди входять її тривалість, технічне обслуговування основних вузлів судна.

У високий сезон на Лазурному Березі кількість днів оренди найменше впливає на середньодобову вартість стоянки яхт. У Європі, як відомо, ціни зазвичай падають. Однак на культовому курорті відома формула: чим довше оренда – тим дешевше година / доба, – працює слабо. Яхт близько гламурної і привабливої Французької Рив’єри збирається набагато більше, ніж місць стоянок в маринах. Тому про систему пільг (знижок або бонусних програм) і мови бути не може. Щоб влітку гарантовано пришвартуватися в марині, місце бронюють заздалегідь, найчастіше задовго до прибуття до місця фрахтування.

Допомога Scanmarine ТМ (Cofrance SARL)

Власники яхт і яхтсмени знають, як з-за високого попиту важко знайти на популярних курортах стоянки для яхт в Європі – і тимчасові, літні, і довгострокові, на зиму. Компанія-брокер Scanmarine ТМ (Cofrance SARL) допомагає в оренді причалів для чартерних і приватних яхт. Завдяки прямій (і завжди ефективній) співпраці з яхтовими портами регіону Scanmarine ТМ завжди володіє актуальною інформацією про наявність вільних місць біля причалів.

Основні послуги компанії:

  • пошук і бронювання швартовочних місць на час літніх круїзів і для зимового відстоювання судів;
  • бронювання місць стоянок в портових містах Лазурного Берега на період проходження свят, фестивалів, спортивних змагань;
  • допомога власникам супер’яхти в пошуку зимової верфі і в оренді причалу великого порту для літнього відпочинку (Монако, Канни, Сен-Тропе, Антіб).

Додаткові послуги:

  • допомога в оформленні повного циклу зимової стоянки для яхт в Європі – від реєстрації яхти на зимове зберігання і її транспортування до місця швартування до узгодження видів технічного обслуговування і їх контролю;
  • консультування щодо особливостей марин регіону;
  • допомога в складанні круїзного маршруту з прив’язкою до портів стоянок.

У компанії діє правило:

Клієнтам, які купили яхту через Scanmarine ТМ (Cofrance SARL) або розмістили на сайті компанії інформацію про продаж або оренду судна, послуги надаються на пріоритетній основі.

Замовте в Scanmarine ТМ (Cofrance SARL) бронювання місць стоянок для оренди. Щоб вам гарантовано була надана стоянка яхти в Європі, резервування пірсу оформляйте за кілька місяців до відпочинку. Більш точну інформацію зможете отримати у консультанта, зв’язавшись з ним через спливаюче вікно. Вдалого пошуку та успішних рішень, в чому ми вам із задоволенням допоможемо!